Impreza GDA – Beast Project

STi.bg-първи в „Твърдица“
юли 3, 2014
Отборът на STi.bg стартира с 1-ви състезателен номер и изцяло нов автомобил на Рали Спринт“Вида“!
октомври 16, 2014

Bug2

По повод новия проект на STi.bg , решихме този път нашият клиент и собственик на красавицата Subaru Impreza GDA сам да ви запознае подробно със своя автомобил и идея. Ето и краткото ни интервю с него:

Здравей, Влади,

Представи се накратко.

Казвам се Владимир и съм на 25, живея в София. Всестранно развита личност съм, обичам да се занимавам със много неща, но ми е най-приятно да прекарвам време с автомобилът си, когато и колкото е възможно.

2. Какво е твоето хоби и любими занимания в свободното време?

Основното ми хоби в момента е Subaru.През останалото време се занимавам полу-професионално с графичен дизайн. Обичам да рисувам, да пея, занимавам се и с правене на музика, понякога дори литературно творчество. В моментите, когато се чувствам по-сериозно настроен се занимавам с проучване на финансовите пазари.

3. Защо избра марката Subaru?

Subaru е детската ми мечта още от времената, в които домашния телевизор беше по-голям от мен самият. Това беше първият ми досег до марката, когато за първи път видях кадри от рали. С течение на времето още повече се зарибих по идеята и общо взето това е първият автомобил , който съм притежавал и карал, откакто взех шофьорска книжка. Собственик съм вече от близо година и мога да твърдя, че Subaru е повече от автомобил – това е призвание, начин на живот, страст – автомобил, който има душа и характер. Както Джереми Кларксън казва: „Животът е прекалено кратък, за да се карат скучни автомобили.“

4. Какъв е твоят проект?

Основната цел на проекта в началото беше отстраняване на някои технически неизправности и подмяна на някои основни компоненти. След консултацията в STI.bg с Калин Бенчев, взех решение да доразвием проекта и дори да надскочим предварителните планове. Крайният резултат ще е сменена турбина с електронен контрол, custom air intake, ъпгрейди по горивната система, цялостна преработка на окачването плюс coilover-и и 6-степенна кутия от STI.

5. Какви резултати очакваш?

Бомбастични! Определено вече няма да е колата, която познавам, а що се отнася до мощност, очакваме около 350 – 380 к.с. след remap-a. Стойката на пътя ще се подобри многократно и завоите ще станат още по-приятни.

Как и от къде научи за STi.bg?

Попаднах случайно на страницата на STI.bg в интернет, докато търсех спортен филтър Cosworth. След това посетих и страницата във Facebook и по-късно станах редовен последовател.

7. Доволен ли си от консултацията в STi.bg относно твоя проект?

Като човек със изключително висок стандарт за качество, ценящ професионализма, не мога да бъда по-доволен. През двете консултации, които проведохме научих много и полезни неща, които не знаех за автомобила си. Всичко ми бе представено изключително детайлно, професионално и лесно разбираемо. Особено ми хареса, че консултацията не се ограничи до един вариант за проекта, а напротив – обсъдихме няколко. Силно препоръчвам на всеки фен или собственик на марката, който иска най-доброто за автомобила си.

8. Ти си запален по моторспорта, също като нас. Коя е любимата ти дисциплина в моторспорта?

Определено любимата ми дисциплина е рали, но обичам и time attack.

9. Какво послание ще оставиш за феновете на STi.bg?

Никога не се отказвайте да преследвате мечтите си. Винаги е по-добре човек да опита, отколкото да съжалява, че не е. С воля и постоянство няма непреодолими бариери.

Ние ще държим в течение нашите фенове с проекта, който ще осъществяваме заедно: както със снимков, така и с видео материал. Успех на Влади и екипа на STi.bg!

Bug1_opt

Bug2

Bug3_opt

Коментарите са забранени

Заявка за ремонт